Nike Mercurial הכל על

באינטרנטתוכלו לאתר בנוחות את הפרסומות הללו שמושכות את עיניכם שואלותאו אולי תצטרכו לעיין בהן כנעלי נייק מרקוריאל סופרפליי למכירהונעלי כדורגל של נייקי לגברים למכירהקרא את המאמר שלנו לפני קבלת החלטהבהשקתו בשנת 1998, הניק מרקוריאל זכה להערכה על העיצוב הרדיקליבהשראת קוציםאשר תוכנן לקצב חיתוך ופגיעהאף על פי כן, "מרקוריאלבהגדרה מעיד על בלתי צפויוהשחקנים שתפקדו כמוזה שלו מונצחים על משחק הכסף הטובע שלהם

נייק מרקוריאל החדש לגמרי הוא דוגמה מצוינת לאתוס "טוב יותר הוא קצר מועדשל נייק

בהובלת הבנה של ספורטאים מקצועייםהמגף מקבל ארבעה תחומי דגש:

התאמהחלק עליון שמרגיש כמו הרחבה טבעית של כף הרגל

מגעמגע טבעי לחלוטיןמסייע לספורטאים מקצועיים לשמור על שליטה במהירויות גבוהות

מתיחהמהירות מהירה ושבירה בכל ההוראות

עיצובבהיר יותרקל יותר ומהיר יותר

מתוך מחשבה על אלההעיצוב של המרקוריאלהחדש מסתמך על הגיאומטריה הטבעית של כנף שפירית כסקירה כללית לנהיגה מרבית עם משקל מינימליזה גורם לנעל קלת משקל ויעילה שהוסרה ל-7 חלקים מרכזייםשכל אחד מהם גלוי לחזות מרתקת שמתקשרת את היסודות הטהורים של מהירות.

מתקדם מ-2019 Mercurial 360, המגף מציג חלק עליון Vaporposite חדש לגמרי המשלב רשת רשת אחיזה עם בטנה סלולרית משובחת לשליטה עגולה בפס הרחבמתחת לרגל צלחת Nike Aerotrak מביאה להיענות לחיתוכים מהירים ולהאצה.

צבעוניות ההשקה המבריקה מורכבת מפלטת צבעים פסיכדלית אלקטרוניתהמונעת על ידי לוח אם של מחשבשעושה כבוד ל-Mercurials הנודעים ב-23 השנים האחרונות.

ה-Mercurial Superfly קליט להפליא (הם מגיבים היטב לתנועות כף הרגל). הם נוחים למגף קל משקלהם נותנים אחיזה עוינת ביותר (מסייעים לעכב ולרוץ במהירות). הם בעלי גזרה דקיקה (לא הכי טובה לבעלי רגליים רחבות).

 מה ההבדל בין  VAPOR ל-Superfly?

ההבחנה המכריעה היא שה-Superfly כולל צווארון Dynamic Fit, שנייקי הפחיתה את גובהו כמשוב להערות השחקניםבעוד של-Vapor יש את הצווארון הסטנדרטי מתחת לקרסול.

 קרקע יציבה.

תזדקק לסולשי כדורגל מוצקים (הידועים גם בשם FG) אתה תצטרך את מה שמספרים חושבים עליו כ"סרגל הכדורגל המסורתי", סוליית הכדורגל הקרקעית או היצוקה של החברהבדרך כלל,

 

למידע נוסף :- אביזרי כדורגל באיכות גבוהה אונליין

קניית חולצות כדורגל אונליין

Comments

Popular posts from this blog

התכוננו לנלי פוטבול - חווית הכדורגל האולטימטיבית

אתה צריך לשים את כל האביזרים בזמן משחק כדורגל

התכוננו לנלי פוטבול - חווית הכדורגל האולטימטיבית